پارتیشن اداری متحرک
نوشته شده توسط : eni

دکوراسیون اداری و ایجاد محیطی برای انجام بهتر فعالیت ها بسیار مهم میباشد و در کنار آن داشتن فضایی برای انجام فعالیت های بخصوص بروی روند کاری بسیار تاثیر گذار میباشد اما در بعضی مواقع، فعالیت هایی صورت می گیرد که به صورت مقطعی بوده و پس از گذشت مدتی فعالیت جدید شروع می وشد که به فضای کاری بیشتری نیاز دارد بر این اساس استفاده از پارتیشن های دائئم در چنین شرایطی تصمیمی درستی نبوده و بهترین انتخاب پارتیشن اداری متحرک می باشد.

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشنی که حول محور ریل سقفی یا کفی قابلیت حرکت داشته باشد پارتیشن اداری متحرک گفته می شود و اصولا برای مکان هایی که نیاز به فضا سازی موقت دارند استفاده می شود علاوه بر این امکان جا به جایی راحت این مدل وجود داشته و بدون کمترین دردستری میتوانید در فضا سازی محیط تغییرات مورد نظر ار در کمترین زمان ممکن ایجاد نمایید. 

مدل پانلی و یا آکاردئونی از جمله انواع پارتیشن اداری متحرک میباشند که در مدل پانلی، جداسازی فضا از یکدیگر به صورت تقریبی انجام می شود و هدف از استفاده از این مدل تنها مشخص کردن حریم بین دو فضا می باشد در حالی که در نوع آکاردئونی، فضا سازی یکپارچه بوده و دو فضای کاملا جداگانه ایجاد می کند.

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن اداری آکاردئونی دارای انواع و اقسام مختلفی میباشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • آلومینیومی : فریم ساخته شده در این مدل از جنس آلومینیوم چهار پر بوده و برای پانل ها از ام دی اف 6 میلیمتر و 16 میلیمتر و حتی لترون استفاده می شود و عرض هر لنگه از پارتیشن 75 سانتی متری میباشد و لنگه ها را بوسیله لولا به یکدیگر وصل می کنند.
  • چرمی : بسیار محکم میباشد و نحوه پیاده سازی آن کمی متفاوت میباشد و این گونه میباشد که قوطی 4*4 سانتی متری را دو به دو طرف دیوا روصل کرده سپس با استفاده از ریل و چارچوب آن را مهار نمایید. بیشترین ارتفاعی که می توان برای این مدل پارتیشن دذر نظر گرفت 2.60 متر میباشد. 
  • چوب بامبو



:: برچسب‌ها: پارتیشن اداری متحرک, پارتیشن های اداری شیشه ای, پارتیشن های جدید اداری, پارتیشن های دو جداره اداری, پارتیشن های مدرن اداری, پارتیشن های چوبی اداری, پارتیشن و مبلمان اداری, پارتیشن اداری+قیمت, پارتیشن بندی اداری, انواع پارتیشن بندی اداری, انواع پارتیشن های اداری, تولید پارتیشن اداری, جدیدترین پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری آلومینیم, خریدار پارتیشن اداری, خریداینترنتی پارتیشن اداری, دکوراسیون و پارتیشن اداری, رنگ پارتیشن اداری, پارتیشن ومبلمان اداری, پروفیل پارتیشن اداری, ژورنال پارتیشن اداری, زیباترین پارتیشن اداری, ساخت پارتیشن اداری, شرکت های پارتیشن بندی اداری, شرکت پارتیشن اداری, طراحی پارتیشن اداری, طرح پارتیشن اداری, طرحهای پارتیشن اداری, عکس پارتیشن اداری, عکسهای پارتیشن اداری, فروش پارتيشن اداري, فروش پارتیشن اداری, فروش پارتیشن اداری دست دوم, فریم پارتیشن اداری, قيمت پارتيشن هاي اداري, ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: